2011年6月24日星期五

Et kollegium

Et kollegium, siger jeg mig selv: "Jeg er at finde et godt job og bor i parti og regering organer og ønsker at blive den øverste messing, først kan få en god indtægt, og for det andet at tjene forældrene ø-havde galop embedsstanden, også beregne at opretholde, det endelige mål, er dagen for de fattige, til at sige farvel til den pragt i vejen ".pmg300re blogspot blog
Graduation, søge deres arbejde, og jeg fortæller mig selv: "Jeg lever for ris, altid håb ikke går provinsielle, skal du ikke gå på arbejde på deltid, fordi kan lade en person ser ned på, det er, hvordan beskidte ting, fordi vi arbejdet kan kun sikkerhedskopiere Take-away, så bestemt, som en national cadre, selvom det er bare en tusind yuan, jeg ønsker også at leve for et ansigt. "
Meget ikke let adgang til "særlige klippeknold lærere", også beregne indtastet spise måltid "kommunist" et medlem, siger orphean dot jeg stadig beregne en cadre, så hvorfor jeg bor denne gang skal jeg fortælle dig selv, "lære god bog, stræbe efter tage en undervisning kvalitet første, performance-baseret løn punkter punkt, så jeg kan leve for lønnen.
Indtast GuoBao grundskole i to måneder, jeg endelig fandt den, hvorfor jeg lever: "for mountain dårlige offentlige uddannelse til bjergene, ulighed, for de nysgerrige øjne, for dem der ønsker at træde ud af bjergene, og leve" ideal;
GuoBao grundskole børn, er min ånd rekvisitter. Hver gang når jeg ser de kommer i morgen læse håndholdt lommelygte; Når jeg ser de kun 1,5 yuan for frokost og rolig, Hver gang når jeg ser en skole dropouts, at vice hjælpeløse øjne; Hver gang, når jeg ser dem for hans hårde liv i dag og nat, når ... ; Jeg endelig forstår, jeg i bjergene, og jeg har lignende for barndom børn i live.skyllyzlq exblog blog

没有评论:

发表评论