2011年6月24日星期五

De, der

De, der ikke med instruktørerne, De, ikke en lækker ris, de spiser, måske nogle vanskeligheder, De har, også længsel efter åbne en bil transporterer deres forældre en tur, De har, er også blevet videnskabsmænd drøm; De ønsker også at komme ud dette fjerne bjerge, og nyde smagen af ​​råvare; De ... ; De har været i hjertet indeholder lyse og smukke drøm. Så sagde jeg til mig selv, jeg var virkelig i at betale for disse børn bor.louis vuitton bags
Du kender ikke selv nuIndtil nu, du ikke kender, tager jeg dig til mit budskab i et år, er der skrevet i dagbogen, herunder dato og tid, der er specifikke for sekunder. Jeg tror, ​​når vi er gamle, der sidder i solnedgangen, dvælende eftersmag.
Indtil nu har du ikke engang ved, mit engelske navn er Eva, siger Eva er smuk og venlig piger betyder. Mange ønsker at lytte til dig blidt Holler Eva.
Indtil nu har du ikke engang kender, alle mine adgangskode, og du og bekymret dig. Jeg tror, ​​at min hele skal tilhøre dig.
Indtil nu, du ikke kender, jeg giver dig den "bedste velsignelse" broderet der er en note, top skrive på fuld vil jeg sige til dig af ord. Men jeg havde tid til at give det til dig, så du ~ ~ du lader mig at gøre? Bør sætte den, hvor?
Indtil nu har du ikke engang kender, i min campus album har en "vi" kryptering album, hvor der er alle vores to fotos.louis vuitton wallets

没有评论:

发表评论